Visie

C² Visienota 2020

1. C² heeft duidelijk de ambitie om op half lange termijn de toonaangevende vereniging te zijn voor de hele gemeenschap van communicatiespecialisten in België, met duidelijke, gedurfde standpunten en door actieve sectorprofilering.

2. C² knoopt nauwe banden met andere stakeholders en verenigingen in België en omringende landen.

3. C² wil in 2020 met meer dan 1.000 leden zijn. C² wil zich in zijn ledenwervingscommunicatie vooral richten naar de communicatiedeskundigen van non-profit organisaties en overheden, hogescholen en universiteiten en bedrijven.

4. C² bouwt op korte termijn een herkenbaar aanbod uit.

5. C² organiseert de IBIS Awards, waar het beste werk in de communicatiesector bekroond wordt en bouwt die verder uit tot een gewaardeerd en open event.

6. C² streeft een gezonde vorm van diversiteit na, ook in de Raad van Bestuur, en wil een duidelijke afspiegeling zijn van de Belgische communicatiewereld.

7. C² wil een open platform zijn dat gerund wordt op vrijwillige basis door de bestuurders. Dit platform staat open voor nieuwe vrijwilligers en hun initiatieven.

8. C² wil zich engageren om op meer regelmatige basis te communiceren met de verschillende stakeholders.